Marketing wirusowy

Strona internetowa to bardzo ważna część wizerunku firmy- stanowi jej swoistą reklamę i formę kontaktu z klientem. Stworzenie odpowiedniej strony to jednak nie wszystko. Aby spełniała swoje funkcje i przyciągała klientów niezbędna jest pomoc naszych fachowców w zakresie: 

  • pozycjonowania stron – procesie polegającym na wzmocnieniu strony w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie- zdobycie nowych klientów
  • badań użyteczności stron – generowanie raportów użyteczności
  • reklamy internetowej – stworzenie strategii promocji, organizacja kampanii z zastosowanie marketingu szeptanego
  • konsultacji i doradztwa – mądre zaplanowanie działań e-marketingowych

 

Naszym klientom proponujemy wykonanie tej usługi w kilku krokach:

Stworzenie idei

Opracowanie planu działania, który obejmuje:

  • wypracowanie koncepcji na interesującą reklamę z uwzględnieniem charakteru działalności firmy
  • wyznaczenie celów i sposobów ich realizacji
  • prezentację narzędzi mających najlepsze zastosowanie w realizacji zamierzonych celów

 

Przedstawienie projektu od strony wizualnej to kolejny etap naszych prac. W tej fazie istotna jest współpraca z klientem, poznanie jego opinii i uwzględnienie ewentualnych wskazówek.

Realizacja przedsięwzięcia od strony technicznej to ostatni krok w efektywnej kampanii marketingu wirusowego.

 

Użyteczność stron

Użyteczność witryn internetowych (web usability) to tworzenie stron pod względem jak najlepszej ich funkcjonalności. Serwisy projektowane zgodnie z tą  zasadą są oceniane przez użytkowników jako łatwe i dogodne w obsłudze.

Użyteczne strony posiadają funkcjonalne interfejsy, dzięki którym:

  • dotarcie do szukanych informacji jest o wiele szybsze
  • możliwe jest wydłużenie czasu obecności na stronie
  • poruszanie się po danej stronie jest dużo łatwiejsze
 
 

Reklama internetowa

Znajomość zasad kierowania reklamą internetową w sieci w dużym stopniu może przyczynić się do porażki bądź sukcesu danego przedsięwzięcia. Samo  stworzenie strony nie daje gwarancji rzeczywistej obecności w świadomości internautów. To właściwe wykorzystanie narzędzi e-marketingowych pozwala na wypromowanie danej witryny. Wybór narzędzi i nośników reklamowych takich jak: artykuły  sponsorowane, boksy reklamowe, bannery, kanały RSS, elementy marketingu  wirusowego, zależy od kilku czynników:

  • celu, jaki pragniemy osiągnąć
  • produktu lub usługi, którą chcemy wypromować
  • typu grupy odbiorczej
  • funduszy przeznaczonych na ten cel
 
 

Marketing szeptany

Marketing szeptany, zwany także buzz marketingiem, to innowacyjna forma promocji, której zadaniem jest dotarcie z informacją do klienta drogą bezpośredniej komunikacji. Celem działań jest wywołanie poruszenia wśród użytkowników sieci i zainteresowanie ich danym produktem lub usługą.

Od kiedy Internet stał się głównym źródłem pozyskiwania informacji, zaobserwowano pewne schematy, według których postępują osoby chcące nabyć jakiś konkretny produkt. Swoje decyzje zakupowe niejednokrotnie poprzedzają odwiedzaniem forum internetowego. Szukają tam opinii i komentarzy innych użytkowników, którzy wcześniej kupili dany produkt lub skorzystali z usług świadczonych przez konkretną firmę. Zyskane w ten sposób informacje są niezwykle cenne i często przyczyniają się do zakupu bądź odrzucenia danej oferty.

Działania wykorzystujące możliwości marketingu szeptanego oferowane przez FollowUp to:

  • czynny udział w forach internetowych, blogach, portalach społecznościowych
  • opiniowanie produktów i usług
  • kreowanie wizerunku marki
 
 

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron (Web Positioning) polega na umieszczeniu
strony wśród najlepszych wyników wyświetlanych przez wyszukiwarki, dla  najpopularniejszych kluczowych słów powiązanych z tematyką witryny.
 

Nasze usługi

W naszej ofercie usługa pozycjonowania składa się z kilku etapów:

  • Analiza wstępna – w czasie analizy naszym zadaniem jest pomoc w znalezieniu adekwatnych słów kluczowych, według których ma być wypozycjonowana dana witryna
  • Optymalizacja serwisu – etap polegający na wyznaczeniu najlepszych rozwiązań zarówno pod względem merytorycznym, jak i technicznym
  • Wpis do wyszukiwarki – ta faza pozwala na uaktualnienie informacji, którymi dysponuje wyszukiwarka o promowanej stronie
  • Raportowanie – obserwacja procesu pozycjonowania witryny daje możliwość stałej kontroli nad uzyskanymi wynikami

 

Strony www

Strona internetowa to bardzo ważna część wizerunku firmy- stanowi jej swoistą reklamę i formę kontaktu z klientem. Stworzenie odpowiedniej strony to  jednak nie wszystko. Aby spełniała swoje funkcje i przyciągała klientów niezbędna jest pomoc naszych fachowców w zakresie:

  • pozycjonowania stron – procesie polegającym na wzmocnieniu strony w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie- zdobycie nowych klientów
  • badań użyteczności stron – generowanie raportów użyteczności
  • reklamy internetowej – stworzenie strategii promocji, organizacja kampanii z zastosowanie marketingu szeptanego
  • konsultacji i doradztwa – mądre zaplanowanie działań e-marketingowych